Less...

Jag e så less just nu. Less på den här staden. Less på allt. Jag vill bara hem, till familjen, skogen och den hemlagade maten. T.o.m till Jonna. För inte så länge sen så va jag nästan alltid här i stan, jag hade inge behov alls att åka hem. Men nu vill jag hem jämt! Det är bara för att jag jobbar som jag åker in till stan, och nu när jag fått mitt schema för dom närmaste två veckorna som visar att de blir jobb o princip varje eller varannan dag, så kommer jag inte kunna vara hemma nånting. Även mina planer för dom närmsta helgerna sprack därmed... Men de gör väl inget, vill ju jobba så mkt som möjligt och tjäna pengar :P

Och vart har alla människor tagit vägen?? Antingen är folk bortresta eller så jobbar dom vilket inte livar upp stämningen heller... hmmm.

xoxo.



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback