Livet på "Donken"

Kom precis hem efter ett par dagar i stora staden ;) Idag låg jag mest i lägenheten och sov hela dagen, därefter tog jag cykeln till Zak för att välkomna honom hem igen :)

Jag känner mig för övrigt helt slut i fötter och ben sedan en tuff arbetsdag på McDonald's, "Donken", igår. Jag glömde strumpor hemma så jag sprang runt (eller gled runt är nog ett bättre ord för hur vi flänger omkring där bakom disken) barfota i arbetsskorna hela dagen vilket resulterade till många skavsår och lite ledvärk. (Kmr aldrig glömma strumpor igen :P)

Många har ifrågasatt om jag verkligen trivs med att jobba på McDonald's, och jag måste faktiskt säga att det är en av dom roligaste ställen jag arbetat på :P För det första så är energin på arbetsplatsen väldigt positiv och vi jobbar som ett enda stort team. Det är nästan bara tjejer där så det blir mycket skratt och tjejsnack ;)

Sen ryktas det om att det är ett väldigt stressigt och anstängande jobb, och det ska jag inte sticka under stolen med att det är det verkligen :P Men jag gillar det! Det går fort och tempot är väldigt högt men det gör också så att timmarna swishar förbi och det blir roligare när allt bara flyter på. Och eftersom jag står i kassa så får jag dessutom träffa väldigt mycket olika människor, glada, mindre glada, bekanta och nya ansikten dyker upp :)

Så så var det med den saken :) Nu blir det film för hela slanten, Hereafter, har hört att den ska vara bra :)

xoxo.



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback