Utmattad

Precis hemkommen till lägenheten, och är helt SLUT efter dagens 8 timmars långa pass. Det har varit full fart hela dan på donken, känns som att jag har sprungti ett maratonlopp ungefär... (Vart kom alla norrmännen ifrån?? :bigeyes: ) Men imorn börjar jag inte förrän två så jag ska ta en lååång, skööön sovmorgon :)

Efter att jag slutat då jag äntligen kom ut i solen kom jag inte längre än till stortorget där de va fullt drag med Kicki Danielsson, m.fl ;), där jag träffade på Anders och slog mig ner med honom i solen. Sen kändes de tufft att ta sig upp igen :P Därefter kom även Arvid cyklandes och vi gjorde sällskap till Gouter och tog en smarrig macka.

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila benen tsm med en bra film och en Ben & Jerrys :)
xoxo.



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback