Ett nytt försök!

Oj, de va ett tag sen man satt här med ett nytt inlägg framför sig i försök att krafsa ner något vettigt :P Men nu har jag bestämt mig för att göra ett NYTT försök med en NY och fräsch blogg.

Detta gör mest för min egen skull, dels för att jag saknar att skriva och dels för att man håller liksom mer koll på sin vardag när man bloggar :) Men framför allt är det en möjlighet att kunna uttrycka sig.

Jag kommer att skriva om allt möjligt, saker jag tkr är roliga och intressanta att skriva om :) Det kommer bli lite smått och gott, om min vardag, tankar och anmälla saker som många kan ta del av och känna igen sig i. Ja, ni får se helt enkelt ;) Har inte bestämt mig till punkt och pricka heller :P

Designen är ingen vidare för tillfället, men den är bara temporär tills jag sätter mig ner och gör en ny...

På återseende! ;)

xoxo




kommentarer
Postat av: Owen Laws

Underskatta inte intresset av att ta del av vanliga vardag och framför allt tankar. Lyssnade på sommarprataren igår, en kvinnlig bloggare i Norrbotten,det är just funderingar kring vardagen - att bearbeta saker - som folk tycker är intressant. Hon sa att det är det kvinnor är bra på, och det är därför de bästa bloggana är just kvinnor :-)

2011-06-28 @ 16:20:22
URL/din blogg: http://www.owenlaws.se
Postat av: Liv

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 21:24:35
URL/din blogg: http://djurförsäkring.net

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback